Bijzondere mailing voor Dümmen Orange: een uitnodiging voor de Flower Trials met als gimmick één sok.
Het bijbehorende exemplaar konden de genodigden tijdens de Trials oppikken. Het was een succes, maar anders dan gedacht. In Amerika was een vergelijkbare mailing ‘an overnight success’. Reden voor opdrachtgever Dümmen Orange om het concept hier te herhalen, als uitnodiging voor de bloeiproeven.
Westlandse telers bleken echter wat praktischer van insteek. Al snel na het verzenden van de mailing regende het telefoontjes: of Dümmen niet meteen een compleet paar van die leuke sokken kon opsturen… Daarom werd de actie aangepast. De afdeling Marketing en Communicatie maakte complete paren van de resterende sokken. Die werden in een grote doos bij de ingang van de Flower Trials neergezet. Klanten blij. Dümmen Orange blij. En wij een mooie mailing en wikkel rijker voor in het Van Deventer-portfolio.
Voor de liefhebbers: de kaarten en wikkels werden in offset gedrukt.
Het oranje van Dümmen is als extra pms-kleur gedrukt.